A A A
SmodBIP

Wykaz rejestrów prowadzonych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyniu

W Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyniu prowadzone są m.in. następujące rejestry:

  1. Rejestr skarg i wniosków.
  2. Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PSSE w Gostyniu.
  3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
  4. Powiatowy rejestr zakażeń i zachorowań na chorobę zakaźną oraz przypadków stwierdzenia dodatniego badania laboratoryjnego.
  5. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby.
  6. Powiatowy Wykaz Zgłoszeń Niepożądanych Odczynów Poszczepiennych.
  7. Ewidencja upomnień.
  8. Ewidencja tytułów wykonawczych.
  9. Rejestr wydanych świadectw jakości zdrowotnej środka spożywczego/ składnika żywności/ materiału lub wyrobu przeznaczonego do kontaktu z żywnością przekraczającego granicę.
  10. Rejestr zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  11. Wykaz przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych.
  12. Wykaz urządzeń wodociągowych.
  13. Wykaz miejsc pobierania próbek wody objętych monitoringiem jakości wody.
  14. Wykaz wydanych ocen o materiałach i wyrobach stosowanych do uzdatniania i dystrybucji wody.
  15. Wykaz parametrów, które wymagają monitorowania w wodzie dostarczanej odbiorcom usług z uwagi na zastosowane materiały lub wyroby do uzdatniania i dystrybucji wody.
  16. Wykaz zgód na wprowadzenie nowych technologii i uzdatniania wody.
  17. Wykaz udzielonych zgód na odstępstwo.

Dokumentacja wytworzona w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gostyniu podlega archiwizacji zgodnie z Instrukcją w sprawie organizacji i działania archiwów zakładowych i składnic akt.

W Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gostyniu funkcjonuje składnica akt.

Korzystanie z zasobów archiwalnych reguluje w/w Instrukcja.

Dokumentacja udostępniana jest z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.



Opublikował: Michał Krystkowiak
Publikacja dnia: 02.11.2011
Podpisał: Michał Krystkowiak
Dokument z dnia: 02.11.2011
Dokument oglądany razy: 1 684